Управління
освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Методичний
кабінет управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
ЗАТВЕРДЖЕНО методичною
радою
управління освіти Мелітопольської
міської ради
Запорізької області
протокол № ___ від _____________ року
Голова методичної ради
______________О.В.Мринська
|
План роботи
педагогічного товариства на 2016/2017 навчальний рік
Проблема: Комплексне
забезпечення здоров’я та фізичного розвитку дитини
Керівники:
Матвієнко
В.І. - вихователь-методист дошкільного
навчального закладу №48
Корнєва М.С. -
вихователь-методист
дошкільного
навчального закладу №44
|
м. Мелітополь, 2015
Мета роботи педагогічного товариства: професійне
вдосконалення педагогічної майстерності учасників в умовах модернізації освіти,
надання методично-практичної допомоги педагогам щодо комплексного
забезпечення фізичного розвитку дитини.
Завдання:
Ø Надання
інформаційних, науково – методичних
матеріалів щодо набуття компетентності.
Ø Впровадження в практику
інноваційних технологій, методичних рекомендацій, авторських наробок.
Ø Розповсюдження передового
педагогічного досвіду.
Ø Впровадження в практику
інтерактивні форми і методи освітньої роботи.
Ø Впровадження в практику роботи нормативно – правових документів.
Прогнозований результат:
Ø впровадження
системи роботи по збереженню і зміцненню здоров’я дітей через формування
належного психологічного клімату, комплекс медичних заходів і застосування
здоров’язберігаючих технологій в освітньо-виховному процесі;
Ø збереження
і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб
життя педагогів, дітей та їхніх батьків.
Перше
засідання
Назва заходу
|
Місце
проведення
|
Форма
|
Відповідальний
|
Теоретичний блок
1. Спрямування освітнього процесу на реалізацію
нормативно – правових документів.
2. Участь дошкілля м. Мелітополя у
всеукраїнських та обласних методичних заходах
3.Ігротека здоров’я
4. Самоосвіта – шлях до педагогічної
майстерності
Практичний блок
1. Ознайомлення з напрацюваннями педагогів
2.Створення здоров’язберігаючого
середовища
Робота між засіданнями
1. Скласти конспект проведення
пішохідного переходу з дітьми своєї вікової групи
2. Опрацювати посібник «Інклюзивна освіта в ДНЗ».Г.Ю.Кравченко,
Г.О.Сіліна, Ранок, 2014
|
ДНЗ №44
|
Обговорення
Відеопоказ
Презентація ігрових посібників
Виставка методичної літератури
Виступи із досвіду роботи ДНЗ №1,24
Екскурсія-огляд
|
Корнєва М.С.
Корнєва М.С.
Корнєва М.С.
Корнєва М.С.
Корнєва М.С.
Корнєва М.С.
|
Друге засідання
Назва заходу
|
Місце проведення
|
Форма
|
Відповідальний
|
Теоретичний блок
1.Педагогічні, санітарно – гігієнічні вимоги
організації пішохідних переходів та туристичних походів з дошкільниками
2.Ознайомлення з напрацюваннями педагогів
Практичний блок
1.Ефективні форми проведення пішохідних переходів
в ДНЗ
2.Створення моделі проведення туристичного
походу зі старшими дошкільниками
Робота між засіданнями
1.
Опрацювати журнал Дитячий садок. Бібліотека. №7,2014
«Валеологія в казках»
2.
Зробити добірку конспектів занять з валеологічної
освіти
|
ДНЗ № 38
|
Обговорення
Виступ із досвіду роботи
Із досвіду роботи, відеоматеріали
Робота в підгрупах
|
Корнєва М.С.
Матвієнко В.І.
ДНЗ№38
Корнєва
М.С.
|
Третє
засідання
Назва заходу
|
Місце проведення
|
Форма
|
Відповідальний
|
Теоретичний блок
1.Формування
валеологічної культури – складова фізичного розвитку дошкільника.
2.Базовий компонент дошкільної освіти, чинні
програми про формування здоров’язбережувальної
компетенції.
Практичний блок
1.Предметно
– ігрове, розвивальне середовище з проблеми валеологічної освіти дошкільників
2.Інтегроване
заняття з елементами пошуково- дослідницької діяльності з проблеми формування
здоров’язбережувальної компетенції дошкільників
Робота між засіданнями
1.Розробити сценарій літнього спортивного свята
2.Опрацювати інструктивно – методичні рекомендації «Організація роботи в
дошкільних навчальних закладах у літній період»
|
ДНЗ№39
|
Інформація
обговорення
екскурсія –огляд
майстер-клас
|
Матвієнко В.І.
Корнєва М.С.
ДНЗ№39
|
Четверте
засідання
Назва заходу
|
Місце проведення
|
Форма
|
Відповідальний
|
Теоретичний блок
1.Інструктивно – методичні рекомендації
«Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» -
основний документ щодо організації літнього відпочинку та оздоровлення дошкільників
2.Літні канікули в ДНЗ – дієва форма організації
літнього відпочинку дошкільників
3.Досвід роботи колег щодо літнього оздоровлення
дошкільників
Практичний блок
1. Створення моделі організації літніх канікул в
ДНЗ
Робота між засіданнями
1. Розробити орієнтовну циклограму розучування спортивних ігор
|
ДНЗ№48
|
обговорення
інформація
Презентація
Робота в підгрупах
|
Корнєва М.С.
Матвієнко В.І.
Корнєва М.С.
Матвієнко В.І.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар